Oplever du problemer med eForsyning-appen?

Oplever du problemer med eForsyning-appen?

2. august 2022

Oplever du problemer med eForsyning-appen?

Kære forbrugere

Vi er blevet gjort opmærksomme på, at nogle forbrugere har haft problemer med at tilgå eForsyning-appen - bl.a. på deres iPad.

Vi har derfor været i dialog med vores tekniske support fra Softværket, som har informeret os om, at deres hjemmeside - og deraf også appen - for to/tre uger siden gennemgik en opdatering, som ikke understøtter versioner af iOS ældre end iOS 13, hvorfor der ved brug af en sådan version kan opstå problemer med visse funktioner ved eForsyning.

Softværket bekræfter, at disse problemer bl.a. kan være manglende forbindelse til selve appen. Softværket vil undersøge i hvor stort et omfang dette er et problem og derudfra vurdere om problemet evt. kan løses.

Som situationen er nu henviser Softværket derfor til, at man i stedet tilgår eForsyning via en computer eller en iPad/iPhone med iOS 13 eller nyere.

Vi beklager den ubelejlighed dette har medført for nogle forbrugere.

 

//